FAQ
1. W przypadku zamówienia bez rejestracji, informację o zmianie statusu otrzymują Państwo na e-maila podanego w zamówieniu. Można również wejść w zamówienia na swoim profilu i po wpisaniu odpowiednich danych sprawdzić status swojego zamówienia.
2. Jeśli posiadają Państwo zarejestrowane konto na naszym sklepie internetowym, status zamówienia można sprawdzić logując się do swojego profilu. Otrzymują również Państwo informację pocztą elektroniczną.
Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz przesunąć termin realizacji zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta e-mailowo lub telefonicznie.
Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego konta, sprawdź czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock. Jeśli nie, wygeneruj nowe hasło za pomocą przycisku „Nie pamiętasz hasła?”. Na twój adres e-mail zostanie wysłany link generujący nowe hasło. Po kliknięciu w niego, zostaniesz przekierowany do strony, na której wpiszesz nowe hasło. Jeśli mimo tego nie możesz się zalogować – skontaktuj się z nami!
Przejdź na stronę logowania i kliknij „Nie pamiętasz hasła?” oraz postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami. Następnie sprawdź swoją pocztę i zresetuj hasło przez link, który zostanie wyświetlony w wiadomości.
Proszę sprawdzić czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM. Jeżeli jednak link potwierdzający nie dotarł, proszę skontaktować się z nami telefonicznie.
Koszt wysyłki zależny jest od wielu różnych czynników, np. wagi, rozmiaru, liczby a także kwoty złożonego zamówienia. Oprócz tego kwota zależna jest również od formy przesyłki, formy zapłaty i wybranego przewoźnika. Więcej informacji na ten temat uzyskasz na tej stronie.
Dostawa realizowana jest na terenie całej polski za pomocą firm kurierskiej.
Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Ciebie przewoźnika. Więcej informacji o czasie dostawy znajdziesz na tej stronie.
Nasza siedziba znajduje się w Łodzi przy ulicy Północnej 46.
Aby wypisać się z newslettera zaloguj się do swojego Panelu klienta i w zakładce „Subskrypcje newslettera” odznacz pole z newsletterem i kliknij przycisk „Zapisz”. Jeżeli nie masz założonego konta klienta, w treści wiadomości newslettera, którą otrzymujesz na skrzynkę pocztową, na dole znajduje się link, dzięki któremu możesz wypisać się z subskrypcji. Możesz również skontaktować się z nami.
Każdemu klientowi przysługuje termin 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Proszę skontaktować się z nami, spakować towar i wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotnym, który jest do pobrania tutaj. Produkt który podlega zwrotowi nie może być uszkodzony/rozpakowany. W przypadku rezygnacji z produktu, sklep zwraca pieniądze na konto klienta bez kosztów przesyłki.
Proszę skontaktować się z nami, spakować towar i wysłać na nasz adres. Produkt, który podlega wymianie nie może być uszkodzony/rozpakowany. W przypadku gdy klient zechce wymienić produkt na inny, sklep zwraca pieniądze na konto klienta bez kosztów przesyłki.
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru telefonu lub poprzez wiadomość e-mail i zgłoś reklamację. Możesz również utworzyć zgłoszenie do zamówienia po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Po zapoznaniem się ze sprawą i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar należy spakować i wysłać na nasz adres (chyba że w toku sprawy zostanie uzgodnione inaczej). Wyślemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na konto klienta wraz z kosztami przesyłki.
Można zadawać pytania techniczne na temat naszych produktów za pomocą formularza kontaktowego, a nasi specjaliści ds. produktów odpowiedzą na Twoje pytanie w możliwie najbardziej precyzyjny sposób.